Wiele firm inwestuje niemałe pieniądze w różnego rodzaju gadżety reklamowe, które później rozdawane są aktualnym, jak i potencjalnym klientom. Mają między innymi wspierać tworzenie dobrego wizerunku firmy. Gadżety bywają jednak różne, niskobudżetowe i te droższe. W tym artykule skupimy się na tym w jakich sytuacjach za taki gadżet może posłużyć pendrive z drewna.
Droższe gadżety reklamowe nie mają służyć wykorzystaniu budżetów reklamowych, większe pieniądze warto wydać tylko wtedy, gdy będą miały wpływ na wizerunek firmy. Właśnie dlatego tak dobrze sprawdzi się w tej roli pendrive drewniany. Nie dość, że jest to przydatny gadżet eko, to jeszcze ma bardzo elegancką formę.
Taki pendrive drewniany z grawerem można zamówić z określonym wzorem. Może to być nie tylko grawer logo firmy, ale też slogan wspierający wizerunek, czy grafika kojarząca się z produktami oferowanymi przez firmę.
Drewno kojarzone jest z elegancją, do tego jeśli taki pendrive z drewna będzie ładnie zapakowany w eko pudełko, to taki USB z drewna podarowany zarówno stałemu odbiorcy, jak i dostawcy pozytywnie wpłynie na umocnienie dobrych relacji.
Pendrive w drewnianej obudowie to bardzo elegancki ekologiczny gadżet, zwłaszcza jeśli zostanie jeszcze elegancko zapakowany, np. w drewniane pudełko. Pudełko oczywiście też może być z grawerem logo lub nazwy firmy, lub oprócz pendrive eko zawierać firmowe słodycze
Taki gadżet świadczy o klasie obdarowującego, nie jest też na tyle drogi, by stawiać obdarowanego w niekomfortowej sytuacji, w której miałby on wątpliwości czy powinien taki prezent przyjąć.
Myśląc o drobnych gadżetach reklamowych większość osób ma ba myśli długopisy lub ołówki. Takie gadżety, obok słodyczy z logo firmy i baloników, sprawdzają się w takich sytuacjach jak targi, czy jako gadżet dostępny dla wszystkich odwiedzających siedzibę firmy.
Jest jednak wiele sytuacji, w których warto pokusić się o nieco droższe gadżety reklamowe podobne do drewnianych pendrive USB. Mogą to być konkursy dla stałych klientów, i tych odwiedzających nas okazjonalnie, służące zwiększeniu obrotu, oraz budowaniu lojalności klientów. Może to być też zakończenie negocjacji, podpisanie większego kontraktu ze stałym klientem. W takich sytuacjach sprawdzają się droższe akcesoria biurowe: pióra, teczki czy pendrive eko.
Tanie gadżety reklamowe nie stanowią żadnego problemu i można je rozdawać bez większego zastanowienia. Nie stanowią oni dużego kosztu jednostkowego dla firmy, ani żaden z klientów czy urzędników nie powinien mieć problemów z tytułu otrzymania takiego prezentu.
Trochę inaczej jest w przypadku droższych gadżetów reklamowych. Z uwagi na konieczność zachowania niezależności niektórzy urzędnicy wręcz nie będą mogli ich przyjąć. Jednak obecnie nawet pracownicy wielu firm muszą postępować z zasadami, zgodnie z którymi nie mogą przyjmować zbyt drogi prezentów. Najczęściej bez informowania o tym przełożonych mogą przyjąć gadżety ekologiczne nie przekraczające kilkuset złotych.